הפרעות שינה אצל תינוקות

כן, גם לכם זה קרה. הילד מתקשה להירדם בלילה וביום ואתם מוטרדים מכך. אך אל דאגה, אינכם לבד. ורד הופמן היא מטפלת מקצועית אשר תסייע לכם להתגבר על הפרעות שינה אצל תינוקות באמצעות שיטה הוליסטית ייחודית. ואם לא די בכך, שהרי הסדנאות מועברות מחלל נעים ומרגיע. אז פנו עכשיו לורד הופמן וכבר תוכלו להרגיש בשינויים משמעותיים בהרגלי השינה של תינוקכם.

הפרעות שינה אצל תינוקות – ממה הן נגרמות

קיימות סיבות רבות ושונות להפרעות שינה בקרב תינוקות המצריכות התייחסות מקצועית. אלה רק כמה מהן:

  • עצמים שמפריעים לתינוק להירדם – זה יכול להיות הדובון האהוב עליו, השמיכה העבה או הכדור הפרוותי שקיבל במיוחד מהדודה. כאשר אתם משכיבים את הילד לישון, חשוב להרחיק ממנו עצמים שונים. עצמים אלה מפריעים לשינה, ואף לקשיי נשימה.
  • תנוחה בלתי נכונה – חשוב להרגיל את התינוק לישון על גבו. שינה על הבטן עלולה להפריע לנשימתו התקינה.
  • חוסר סדר יום – אפילו המבוגרים שבינינו מתקשים לתפקד בתוך סדר ובלגן, וכך גם התינוק הרך. כדי להקנות לתינוק הרגלי שינה בריאים, חשוב להשכיב אותו בשעה קבועה, כמו גם לארגן עבורו סדר יום מדוקדק: זמן האכלה, זמן למשחקים ועוד.
  • הזנחה – תינוק אשר סובל מהזנחה יתקשה להירדם בלילה. חשוב לדאוג לרחוץ את התינוק ולהחליף חיתולים רטובים.
  • התינוק ישן בכל יום במיטה אחרת – חשוב להרגיל את התינוק לישון במיטה שלו בלבד. כך הוא יוכל להירדם בקלות רבה יותר.
  • אמת או מיתוס – לעתים אנו נסחפים אחר מיתוסים המסייעים, כביכול, לשינה ערבה של התינוק. כך שאם שמעתן על כך שדייסה לפני השינה עוזרת לשנת לילה טובה, בדקו את השמועה הזאת שוב. כי בסופו של דבר מדובר במיתוס.

פונים למקצוענית

אינכם צריכים להתמודד עם הפרעות שינה אצל תינוקות באופן עצמאי. אם הילד מתקשה להירדם בלילה, זה הזמן לפנות לסדנת שינה של מדריכה מקצועית. בסדנה תפגשו הורים מודאגים כמוכם אשר מחפשים פתרון לבעיית השינה של תינוקם. ומעל לכל, אתם תקבלו ליווי מקצועי לאורך כל הדרך על ידי מדריכה אמינה ומנוסה אשר העבירה סדנאות רבות בעבר.

עוד בנושא :
צור קשר
שאלות? התייעצות?
צור קשר

פנו אלי בשאלות והתייעצות:



קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני